Tuesday, September 10, 2013

Paki nagu eestlane

Lahtipakkimine oli vist üks kõige tüütumatest tegevustest viimaste nädalate jooksul. Olin juba enne kohvri avamist kindel, et olen hunniku väga vajalike asju maha unustanud, aga mul polnud õrna aimugi olukorra tegelikust tõsidusest. Olles pooled riided välja kappi tõstnud, avastasin suureks vihaks, et ma olen täielik idioot.
Nagoya on Honshū keskosas, aga Tokyost siiski lõunapool. Võrdluseks nii palju, et Tokyo asub näiteks Roomast rohkem ekvaatori suunas. Järelikult on Nagoyas päris soe. Esimesel paaril päeval tervitas meid 25-27 kraadine kuumus ning tudengid, kes olid kevade algusest saadik Nagoyas olnud, teavitasid meid sellest, et viimaste nädalatega on jahedamaks läinud. Point, milleni ma jõuda tahan, on järgmine: Nagoyas on kuradi palav.
Ja mis te arvate, mida ma lahti pakkides avastasin? Kampsun, kampsun, pikkade käistega pluus, teksad, teksad, kampsun, bolero, villane kleit, pikkade käistega pluus, kampsun... Mis mul viga oli, kui ma kohvrit pakkisin? Miks ma ei arvestanud, et Nagoyas on kliima hoopis teine kui Eestis? Ja mille kuradi pärast jätsin ma kõik saunalinad maha? Oleksin võinud kasvõi ühe kaasa võtta!

Nojah, vähemalt sain vastuse küsimusele: kas ma jätsin midagi maha? Jah. Jah, ma jätsin kõik maha. Suutsin terve hunniku kasutut kraami kaasa vedada ja samal ajal unustasin kõik vajaliku maha. Kas ma tunnen ennast nagu idioot? Muidugi! Aga ega nüüd ei anna enam midagi teha. Eks ma pean hakkama saama ja lootma, et ilm läheb külmemaks. Nojah, vähemalt on mul talvel midagi selga panna. Ja sinna on ainult... mõned kuud... 

No comments:

Post a Comment